czwartek, 21 kwietnia 2016

Kwitnie!

Sypnęło kwieciem na południu Polski… biel, biel jest wszędzie :) 
Kwiatowa nie pozostaje w tyle - czereśnia kwitnie całą mocą a dzikie wisienki właśnie przymierzają się do natarcia. Jeszcze chwila i zakwitnie magnolia a pnąca róża zupełnie zazieleni front domu...
Piękny to czas! Zwłaszcza w taki słoneczny dzień jak dziś :)
Żeby nie było, że tylko chodzę i wzdycham (a chodzę i wzdycham!! :)) - wzięłam się w końcu za odnawianie foteli. Zdarłam już do surowego drewna lakier z fotela dziadka a także z trzech innych siedzisk (koniec końców stałam się posiadaczką trzech dodatkowych foteli, nieco innych niż ten dziadkowy ale równie fajnych). 
Nie było łatwo - lakier położony dzieści lat temu trzymał jak licho więc sięgnęłam po nakładkę do czyszczenia… metalu;) I poszło! 
Teraz muszę tylko zamówić materiał (wybrałam jasno szary…) i oddać fotele do tapicera. Jak już będą gotowe to pochwalę się nimi na blogu:)

Tymczasem odrobina Kwiatowej wiosny na zdjęciach...









PS. Zapomniałabym! Właśnie skończyliśmy ocieplać i tynkować oficynę, uff!!
Tym samym skończyliśmy wszelkie duże i brudne roboty, można posprzątać podwórze i (wreszcie!!) zabrać się za wnętrza:):)
Zdjęcia wkrótce;)

28 komentarzy:

  1. Piękna kwitąca wiosna u Was. U nas też tak biało, choc nasza grusza chyba czeka na mój powrót z kwitnieniem. A ja czekam z niecierpliwościa na wnętrzarskie działania w oficynie. Nawet nie wiesz, jak zazdroszczę tej oficyny. Akurat jestem w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A Kwiatowa jak zawsze zachwyca swym kwieciem i wiejskim klimatem,aż czuuje jak tam pachnie;) pozdrawiam i czekam na fotki z oficyny:)
    Kuferpoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, kwiatowo i wiosennie u ciebie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie i wiosennie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwiecznione na fotce konewki i bratki w donicah są cudne.Sama kupiłam podobne donice w ikea, choć moje są białe....fajnie to wyglada....niezmiennie uwielbiam Twoje sielankowe fotki.....p.s. Ciekawa jestem tych foteli...

    OdpowiedzUsuń

  7. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


    great work

    تصميم مواقع





    good job Beautiful! :)

    حراج السيارات

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie. Zapraszam tez do mnie. Dorota z http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne wręcz zachwycające zdjęcia :)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  10. Te dwie konewki na werandzie są urocze... kojarzą mi się ze mną i moim mężem, z tym, że jedna powinna być zdecydowanie grubsza... ja odnajduję się w tej mniejszej i bielszej :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie zainteresowała zapowiedź wnętrz - czekam na relację ;) Piękny, ukwiecony ogród.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i wspaniale pokazane, cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajkowo :) nic dodać nic ująć...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie tam u was przy domu!
    Ostatnie zdjęcie kwiatu mnie zachwyciło, piękny detal.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę doczekać się prezentacji foteli. Bardzo lubię szare wnętrza przełamane kolorem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, jaki niezwykle czarujący domek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie i sielsko :) Cudne miejsce do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie kwitnie :)
    Czekam na nowy poooost :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie tam u ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na kolejne inspirujące wpisy

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpadłam zostawić pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdzie się podziałaś ....smutno

    OdpowiedzUsuń
  23. Super kompozycja :) Bardzo ładnie tam u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  24. Mở bán an binh city geleximco hà đông
    Giới thiệu an bình city cổ
    Giới thiệu dự án an bình city cổ nhuế
    Giới thiệu dự án an bình city cổ nhuế
    Giới thiệu dự án an bình city cổ nhuế
    Giới thiệu dự án an bình city cổ nhuế
    Giới thiệu dự án an bình city cổ nhuế
    Giới thiệu dự án an bình city cổ nhuế
    Giới thiệu dự án an bình city cổ nhuế
    Giới thiệu dự án an bình city cổ nhuế
    Giới thiệu dự án an bình city cổ nhuế
    Chủ đầu tư brg park residence phạm văn đồng
    Chủ đầu tư gelexia riverside hoàng mai phạm văn đồng
    Chủ đầu tư gelexia riverside tam trinh phạm văn đồng
    Ra mắt palm garden le van luong
    Mở bán chung cu gemek premium hà đông
    Mở bán chung cư nguyễn tuân hà đông
    Mở bán the green daisy hà đông
    Mở bán dự án flc quang trung hà đông
    Mở bán dự án the golden palm lê văn lương hà đông
    Chủ đầu tư an bình city phạm phạm văn đồng
    Mở bán flc green home phạm hùng hà đông

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...