sobota, 9 sierpnia 2014

Kolejny słoik do kolekcji...


Jak wiadomo na Kwiatowej można znaleść sporo szkła i cyny... 
Wiadomo też, że kolekcja ta będzie przyrastać bo Miastowa (jak zwykle!) nie może się oprzeć kolejnej kształtnej butelce czy cynowej misce, nowej lub starej, nieważne;):) 
Wczoraj kupiłam kolejny słoik. Fajny jest!
Będzie służył do wszystkiego - przechowa świeczkę, otuli kwiatek lub tak jak na zdjęciu schowa sporą garść śliwek... 

W towarzystwie śliwek - Antoś, a w towarzystwie Antosia - floksy :) Lubię te kwiatki bo kojarzą mi się z babcinym ogródkiem, tak dobrze i ciepło...

Uciekam robić ciacho ze śliwkami i kruszonką... a może  pawłową bezę?  
Fajnego weekendu życzę!:)






19 komentarzy:

  1. Piekno tkwi jak zwykle w prostocie i detalu - nic dziwnego, że nie można się oprzeć :-) Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoików i butek nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Butelek i ... butek (czy raczej butków też;):) Jak u prawdziwej kobiety zresztą;):) Macham ciepło Winko!:)

      Usuń
  4. A jak slodko floksy pachna!
    pozdr
    A

    OdpowiedzUsuń
  5. Słój bomba! Podziwiam wysyp śliwek :) Pozdrawiam, Ania z MAronkowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słój rewelacyjny :) śliwkami sie tez zajadamy- z tą różnicą, że ja je kupuję :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowy ten słój a śliwki uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dear Inga,
    thanks for your visit -
    I love your beautiful pictures - the colours of flowers and plums harmonize beautifully

    greetings

    Ruth

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna aranżacja wyszła z krzesłem, floksami, śliwami i słojem:)))
    No i synuś uroczy!!!
    Mój niestety, nadal niewzruszenie trwa w przekonaniu, że owoce są BLE:((((
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  10. Słoik super i ten cynowy koszyk! Rewelacja :)
    i piękne aranżacje - jak zawsze :)

    Smacznego :) Ja też piekę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Floksy bardzo mi się podobają, tak pięknie teraz kwitną:)
    Też mam fazę na zbieranie słoi, które podobnie wykorzystuję na różne sposoby:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Good Morning Inga,
    beautiful! This is summer at it's best! Georgeous pictures!
    Happy sunday
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  13. takiemu słoikowi to i ja bym się nie oparła ;)
    do twarzy mu ze sliwkami ;)
    dobrej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Potrzebnych rzeczy do domu nigdy nie za dużo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słoików i u nas nigdy dość, zwłaszcza takich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny słoik ale jakie piękne śliwki w nim. Floksy cudny kolor. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie komponują się kolory śliwek z floksami:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...