wtorek, 11 marca 2014

Stara emalia

Ta - daaam, znalazłam! Emalia odnaleziona!:)

Gdy kupiliśmy drewniany dom w środku było pełno śmieci, starych sprzętów i gratów - przy czym "stare" niestety nie oznaczało skarbów a min. meblościanki z dykty, zapyziałe i poplamione dywany, linoleum, na wpół żywą pralkę franię, połamane i przeżarte przez wilgoć fotele i (niestety!!) piękną lecz rozpadającą się kuchenną szafkę.
Wśród tego rumowiska znalazłam kilka perełek, min białą emaliowaną kankę na mleko i chochlę... Podczas przeprowadzki obie zostały tak dobrze schowane, że nijak nie mogłam ich znaleść:)
Do wczoraj;) Małżonek wyruszył do garażu w poszukiwaniu wiertarki/młotka/miarki i w jednym z kątów dostrzegł emalię:)

Póki co zagospodarowałam ją ogrodowo;)





W roli modelek przeurocze kuzynki przebiśniegów - śnieżyczki, które tłumnie pojawiły się po stronie tarasu:)

Swoją drogą muszę odszukać w komputerze zdjęcia jak drewniany domek wyglądał przed nami... pokażę Wam wtedy takie klasyczne przed i po;)

11 komentarzy:

  1. No taka kanka to niezły skarb! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nówki sztuki te emalie !!!! pięknie się ze śnieżyczkami skomponowały :)pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda :) Uwielbiam te Twoje skarby wszystkie i każde z osobna :) U mnie w ogrodzie ledwo tulipany wystawiają listki :( Ale w weekend wszystko już przycięłam i czekam gotowa na wiosnę, ale taką pełną "gębą";-)
    Całuję i jak zwykle czekam na kolejne zdjęcia i super sympatyczne posty.
    P.S. Dom przed i po to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie skarby!
    Jestem ciekawa zdjęć z metamorfozy domku.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł wykorzystania emalii do wiosennej dekoracji - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zaaranżowałaś emaliowane skarby!

    OdpowiedzUsuń
  7. A jednak jakieś skarby się znalazły :)
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam niecierpliwie na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są:) I jak zawsze przepiękne zdjęcia:) Mam trzy kanki, z pokrywkami:) I też znalazłam je w naszym domu:) Post o domku przed i po - super pomysł! Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie mogę się doczekać porównania przed i po :-)
    U Ciebie na zdjęciach już wiosna...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...