piątek, 16 września 2016

Ku jesieni.

Od kilku dni czuję w powietrzu zbliżającą się jesień. 
I nic to, że upał, że słońce i że wciąż wsuwam klapki na bose stopy.
Jako jesienna dziewczyna czuję już rześki zapach wieczora,  dostrzegam poranne mgły, czerwone korale róży i coraz większe ilości liści usypanych na poboczach dróg... 
Jesień znaczy się nadchodzi, tak!:)

Po powrocie do domu wyszłam do ogrodu. Puszczony wolno pozarastał i poprzerastał co chciał i gdzie chciał;):) 
W nim też już widać zmianę kolorów - łapię je więc w kadry i zastanawiam się czy cieszy mnie ta nadchodząca jesień? Przecież lubię tę porę roku! Wcześniejszy wieczór, zaległa książka, koc,  korzenne kakao… Ale i deszcz i chłód i słota... 

Póki co pięknie jest, tu i teraz, nie ma co myśleć do przodu;):)








20 komentarzy:

  1. Cudne kadry:-) Piękny mamy ten wrzesień...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam właśnie blog przyciągnięta remontem oficyny:) Pięknie, po prostu pięknie to zostało przeprowadzone. Gratuluję. Mam jednak pytanie dotyczące domu na kwiatowej- co to za płytki na ścianie w kuchni? Pilnie poszukuję czegoś podobnego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beato to płytki kupione ponad 2 lata temu w castoramie...

      Usuń
  3. O tak, jesień tuż, tuż. Piękne kadry, bardzo nastrojowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tu nowa, ale bardzo mi się podoba! Zostanę na dłużej :) Kadry bardzo sielskie, melancholijne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień się zbliża wielkimi krokami, już wszystko nabiera cudnych barw, ale lato jeszcze nie daje za wygraną :) Jest pięknie, cudne zdjęcia :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szykuję się na wycieczkę do lasu łapać pierwsze jesienne kolory. Piękne zdjęcia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. :) każda pora roku ma swój urok :) Ja cieszę się, że upały minęły i mamy piękną polską jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadchodząca jesień jest piękna u ciebie w obiektywie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dary jesieni prosto z ogrodu - najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To się nazywa szybki sposób na jesienny lampion :) Pięknie wygląda ten słoiczek z koralami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie od dawna siedzi jesień w ogrodzie... w sumie bliżej chyba już zimy bo i jedną noc były minusy na termometrze
    pozdrawiam
    śliczne zdjątka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja w kwestii oficyny, jeśli można. Jakie drewno macie na podłodze, jak zabezpieczone (lakier? olej?) i czym malowałaś drewno na suficie? Będę wdzięczna za odpowiedź
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu przepraszam, że dopiero teraz ale umykają mi czasem komentarze - na podłodze w oficynie jest modrzew, a lakier to firma Adler, jestem z niego bardzo zadowolona. A drewno na suficie to płyty osb pomalowane białą śnieżką do drewna i metalu;):) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  13. Jesień w Twoich kadrach prześliczna.
    Masz rację, niby dalej słoneczko, ciepełko, ale ranki i wieczory zdecydowanie chłodne, na Mazurach bardzo wilgotne i mgliste. Żal lata.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia...uwielbiam stare drewno, pociemniałe, czy z obskubana farbą....jest dla mnie piękne...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie! uwielbiam Kwiatową :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie, jesiennie... mimo, że za oknem lato w pełni, to tęsknie do tych jesiennych dni, kiedy można wyjść na spacer wśród kolorowych liści, a gorąca herbata zawsze smakuje jakoś inaczej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...